Мовні засоби вираження тактики «акцентування уваги на потребах покупця» в рекламному дискурсі.

Автор(и)

  • A. V. Izmalkova Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2075-2970.2018.35-36.9

Ключові слова:

комунікативна стратегія, комунікативна тактика, рекламний дискурс, рекламний текст, мовна маніпуляція, потреби

Анотація

Стаття присвячена дослідженню мовних засобів вираження комунікативної тактики «акцентування уваги на потребах покупця» як однієї з тактик реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на прикладі рекламних текстів автомобілів німецькою та англійською мовами. Метою дослідження є виявлення структурних та комунікативних особливостей текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування контекстуально-інтерпретаційного та прагматичного аналізу тексту для встановлення мотивів і цілей автора рекламних текстів, а також оцінки ефективності впливу обраної комунікативної тактики на реципієнта; контент-аналізу для виявлення частоти використання окремих мовних засобів. У результаті дослідження були виділені та охарактеризовані структурні та комунікативні особливості текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами, зокрема були проаналізовані лексичні, синтаксичні та стилістичні засоби, характерні для тактики «акцентування уваги на бажаннях покупця» при реалізації стратегії маніпуляції.

Біографія автора

A. V. Izmalkova, Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри германської філології

Посилання

Гулак Т. В. Ценностные структуры современного рекламного дискурса (на материале российской коммерческой и политической рекламы): дисс. … канд. филол. наук. Харьков, 2004. 103 с.

Ученова В. В., Старых Н. В. История рекламы. М.: ЮНИТИ, 1999. URL: http://inpiskr.ucoz.ru/_ld/0/14__-_pdf (дата обращения: 09.01.2019).

Попова Е. С. Структура манипулятивного воздействия в рекламном тексте. Известия Уральского государственного университета. Екатеринбург, 2002. № 24. С. 276–288.

Janich, N. (2012) Werbekommunikation pragmatisch. Handbuch Werbekommunikation. Sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge. Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag GmbH & Co. KG,=. 508 S.

Kirchler, E. (1999) Wirtschaftspsychologie. München: Psychologie Verlags Union. 450 S.

Maslow, Abraham H. (1970) Motivation and Personality. New York: Harper & Row,=. 369 S.

Spieß, E. (2008) Psychologische Aspekte der Werbung. Werbung und Werbesprache: eine Analyse im interdisziplinären Kontext / Béatrice Dumiche (Hrsg.). Pro lingua; 40 Wilhelmsfeld: Egert. 341 S.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Семантичні й функціонально-прагматичні категорії слова, висловлювання й тексту